Evet kızlar doğum hikayemiz ile geldiim . Sezeryan istiyodum hep genel birde korkuyodum çünkü 25 yaşındayım damar yolu bile actirmamistim o güne kadar .o yüzden bebeğin suyunu takip ederek gittik 11 nisan Perşembe günü sabah kontrolüm vardı ben hazırlıklı gittim zaten gel bir bakalım dedi önce ultrasona aldı sonra bebeğin suyu o kadar azalmiski bak hiç beyazlık kalmamıştı çocuğu doğru düzgün göremedik bile . Sonra hemen yatış verdi 11.30 gibi. Hemen odamızı süsledik falan 12 de damar yolu açmaya geldiler 13.30 da doğum için almaya geldiler ama tabi ben korkudan Yusuf Yusuf atıyorum o kadar stresliydim ki aglayamadim bile bu arada doktorum da genel anestezi değilde spinal için ikna etti yani deneyelim olmassa uyuturuz dedi. Neyse beni ameliyat haneye aldılar sandığım kadar buz gibi biyer asla değildi anestezi uzmanı geldi ayaklarımı sedyede sarkittim omuzları dusurtturup kafamı aşağıya bastırdi bir hemşire öyle 4-5 dakika kaldım iki iğne soktu iğne canımı yaktı açıkçası ama kendimi sıkmamaya çalıştım sonra bir sicaklik karıncalanma oldu hemen yatırdılar önüme örtü gerdiler hemşire sonta takcaz dedi o ara yaşın kaç falan filan derken taktinizmi dedim taktik çoktan dedi hicbisey anlamadım vallahi ama hâlâ korkuyorum tabi sonra doktorum geldi başladılar yani ama önce batikonliyoruz dediler iyice göğsüme kadar oraya sürdüklerini hissettim söyledim orayla işimiz enfeksiyon olmasın diye yukarı kadar sürdük dedi. Neyse nerden geldin naptın ne ettin sordular maksimum 3-4 dk geçmiştir başımdaki hemşire sol yukarıyi gösterdi anlamadım ilk başka hemen ardından bebeği kaldırıp ordan gosterdiler ben şok tabi kesmesini acısını geç dokunmasını dahi hissetmedim sonra temizleyip yanağıma yasladilar enfes bir koku tabi sonra hemşire götürdü. Sakinleştirici yaptılar onlar kendim istemedim kafamda açıkçası çok yerindeydi uyutabiliriz istersen dediler dikilirken istemedim diktiler ve üstündeki örtüyü aldılar hicbisey anlamadım ben tabi sonra odaya çıktık 4 saat bişey yiyip icemessin dediler 6 saat sonra ayağa kaldıracak dediler orda yatarken saat ilerledikçe ayaklarımdaki uyuşma geçti yavaş yavaş oynatmaya başladım.sojrs kaldırmaya geldiler ilk kalkış sandığım kadar zor olmadı karşıya baktık başım dönmesin diye sonrasında iki saatte bir kendim kalktım. Sonra çorba meyve suyu içtim hiç baş ağrısı olmadı. Kanamamda çok olmadı normal adetten bile az oldu diyebilirim.bugun üçüncü gununuz hâlâ az . Süt de hemen geldi çok şükür dikislerde yapıştırma oldu dikiş alımı da olmicak acı değil sızlama şeklinde oldu ağrısı hep Perşembe 14.04 de tam doğum oldu cuma sabah 11 de eve gönderdiler şuan evdeyiz çok şükür ve iyiyim sizlamada geçti sayılır bebiş de çok iyi şükür ben elendim kızlar darısı doğum bekleyenlerin başına Allah herkesin yardımcısı olsun 🩷