Evet büyük riskleri var ama herkezde olacak diye bişey yok. Tek yumurta ikizlerim 18 aylık olacak lar hamileliğim çok güzel geçti bir sıkıntı yaşamadık anormal hiç bişey olmadı çok şükür 34+5 de doğum yaptım 2350 ve 2180 doğdular tek yumurta ikizi için gayet güzel kan çalma olayı var biri diğerinden fazla beslenmesi sıkıntı yaşatıyor ama bizde hiç öyle bişey olmadı inşallah sizinde olmaz içinizi ferah tutun