Merhaba güzel anneler, size birşey danışmak istiyorum. İki gündür iç çamaşırımda ufak ıslaklıklar görüyorum. Sizce bunlar suyun gelmesinin belirtisi mi? Yani azar azar gelme durumu var mı? Bu arada 34+3 haftalık hamileyim. Çarşamba doktor randevum var. Hemen gitmeli miyim? Yoksa bu durum normal mi?