Kızlar bir kaç gün önceden arkadaşın testini paylaşmıştım. Son adet tarihi 6 Mart hala adet olmamıştı testi silik çıktı beta HCG 13 çıktı dün. Bugün sabah kahve rengi lekelenme oldu. Sizce yerleşme olabilir mi ? Adete göre 5 haftalık ama betaya göre ise 2 haftalık falan