Bende aynı post açmıştım da bende 26 haftalık hamileyim aynı durum bende de var batma ve karnımda sancı vardı dünden beri ara ara gidip geliyor doktora sordum bi sıkıntı olmaz normal dedi hatta idrar tahlili yaptırmamı söyledi idrarda enfeksiyon olmuş olabilir ondan sancı yapıyodur dedi yaptırdım gerçekten de biraz enfeksiyon çıktı gece yatmadan önce içilen tozdan yazdı bugün onu içip yatıcam bakalım düzelir inşallah ama korkmayın aynı durum bende de var inşallah daha kötü olmayız 🙏