Didar123 hamileliğimin başından beri kabızlık la savaşıyorum, magnezyum verdi doktor, bir süre etki etti vücut alışınca etki etmemeye başladı, kefir ilk başlarda çok etki etti, düzenli kullanırsanız kabızlığı engelliyor ama ben düzenli kullanmadım, kuru kayısı ve kuru inciri aç karnına yerseniz etki ediyor evet ama o da geçici bir çözüm, probiyotik takviyesi yine etki ediyor ama benim gibi bir vücuda sahipseniz o da bir süre sonra etkisizleşiyor. Bunları sırayla uygulayabilirsiniz. 37. Haftadayım halâ aynı sorunu yaşıyorum, doktorum son haftalarim olduğu için lavman ilacı yazdı, bugün onu deneyeceğim en son.