Burcin64 Doğum izin parası almak istiyorum sigorta sürem tutuyor ancak işten çıkmak istiyorum sigortam bitmiş olacak yine de alabilir miyim bilgisi olan var mı
Hazal966 Burcin64 doğum yapana kadar ve izin bitine kadar sigortalı çalışıyo gözükmeniz gerekiyor çıkış olursa alamazsınız
Rabiul Burcin64 alamazsın canım çıkış yapılırsa benimde son 1 ayım kaldı mayıs sonu izine çıkıyorum zaman geçmiyor resmen gitmek istemiyorum ama mecbur
Aylin969696 Doğum izni sürecinde sigorta cikisiniz verilirse doğum parası alamazsiniz fakat isvereninize bir masrafı yok doğum izni surecinde SGK priminiz dahi iş verenden alınmıyor yani cikisinizi yapmasada ona bir zarari yok maddi olarak
Rabiul Burcin64 malesef canım bende son 1 ayım kaldı her gün nefret ederek gitmeye başladım gerçekten zorlanıyorum haksızlık olmasa 37 ye kadar çalışırım bünye olarak sıkıntım yok şuan ama psikolojik olarak bittim yani
Rabiul Burcin64 bir şey kalmamış canım senin ben yarın 26 olacağım 32 yi iple çekiyorum 1 hafta rapor yazdır doktoruna gitme dinlen
Rabiul Burcin64 ee peki Allah korusun bir sıkıntın olursa işe gidemezsen anlayışla karşılıyorlar mı ? Ben geçen haftalarda kötüydüm ve işe gidemedim doktorum dinleneceksin dedi 2 hafta evde yattım
Burcin64 Rabiul hasta olduğumda izin veriyolar ama iyi olur olmaz hemen izin günlerimde geri çağırıyorlar 1 hafta 2 hafta hayatta izin vermezler 2 3 gün