Ben 34 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ve hiç bişey hakkımda bilgim yok sancım aslında var yani nst de çıkıyo 27 haftadan beri 30 haftalıkken 1 cm oldu açıklığım ilaçlarla falan 34 kadar geldim normalde hastanede yatıyodum ilaç serum tutuyolardı bugün hastaneden çıkışım yapıldı doktor eve gidebilirsin dedi ama açıklığa tekrar bakmadı kaç cm olduğuna geçen hafta cuma yattım hastaneye o zaman bakılmıştı 4 cmdi bugün sadece ultrason bakıldı ondada doğum kanalına yerleşmiş dedi bebek