gulruba sancılarına bağlı bacım düzensizse bir iki günde sürebilir ama düzene girer ve her saat başı açılma olursa bu gün bile doğurursun. Hoş düzensiz olup her sancı girdiğinde açılmaya yardımcı olursa gene doğurursun bu gün yeterki rahim tam açılsın. Oğlumds çarşamba günü nişanım geldi belimde hafif ağrılar vardı düzensizdi cuma günü sabah gittim 5 cm olmuş her saat başı açıldı cuma günü kucağıma aldım,kızım da yine düzensiz ve hafif ağrılarım vardı 7 saat içinde 5 cm olmuştu hastaneye gittim öyle söylediler sonra hastanede devam ettim yine fazla sancım yoktu düzenli olmuştu sancılar artık 5 saat sonra da kızımı kucağıma aldım 🥹