1931 yenianne0511 bana doktorum bu ağrı bu haftalarda riskli demişti günde 2 defa progrstan kullanıyordum ağrı devam ederse 3e çıkar demişti sizde doktorunuza danışın mutlaka
yenianne0511 1931 bende kese etrafında kanama vs atlattım yeni bitti gidince mutlaka soracağım ama progestan daha kullanmak istemiyorum umarım kötü birşey yoktur