Arzumm1 Kizlar ilk tup bebegim tutmadi ikincisi tuttu 3 yasinda tekrardan tup bebek düşünüyoruz ama embriyolarim orta kaliteler kalmış tutma şansım nedir ikinci gebelikte çok gider mi maliyeti yaptırıp ikinci gebeliği tutan var mı