Ben gidiyorum. Açıkçası hekim olarak güven veriyor okuduğum yorumlar vs. Ve çok fazla hastası var her gittiğimde sıra oluyor tercih edilen bir doktor. Yalnız benim bi sıkıntım şu. İlk gebeliğim biraz da pimpirikliyim. Gittiğimde bilgi edinip güvende hissetmek istiyorum. Çok kalabalık olduğu için mi ya da hocanın tarzı mı o bilmiyorum pek konuşkan değil. Boyu kilosu kaç diye bile ben soruyorum. Bunları söylemesini gidişatı anlatmasını isterdim.