AyAc Selam kızlar.39+3 haftadayım. Oynamıyor diye hastaneye geldim her şey su kalp atışı normal sancı yok . Soluma yattım hareketlerini sayıyorum çok az hala neden olabilir yaşayan var mı bu durumu?
AyAc gozdeee41 çok stres oldum devlet hastanesi hemen yatırıp doğurtalım dedi kendi doktorumda bayram izninde :(