Bende 39 girecem yarın pazartesi kontrol var bakalım gelen giden yok 3 gün önce ishal oldum ama nişan su falan yok daha . normal olacak bişi çıkmazsa ama korkuda bi yandan stres yapıyor normal doğum olanlar var mı sancı dayanılmaz mı kesi dikiş anı ya bilmiyorum korkuyom