Beyzadozkan Yarım saat önce çatı muayenesi oldum asla korkulacak gibi bir şey değil ben hiç hissetmedim bile kendinizi serbest bırakın saniyelik bir şey tek üzüldüğüm şey bebeğim makat geliş olup normal doğuma uygun olmam
rabiahurdogan Beyzadozkan bende 1 saat önce oldum 38haftalık belki bi ihtimal gelir diye umduk ama daha varmış derin derin nefes alınca hissetmiyorsun bile