Öğünlerde yediğiniz yiyecek miktarlarını çok yiyorum diye azaltmayın, bebeğin de beslenmesi gerekiyor. Değerleriniz düzgün gözüküyor arada sırada illaki sapmalar olur. Bende de gebelik şekeri var ilk gittiğim diyetisyen kalori olarak öğün miktarlarını biraz az vermiş ikinci gittiğim diyetisyen biraz daha arttırdı, diyetisteninizle görüşüp ona göre yol izlemeniz daha sağlıklı olur.