Rumeysakrdnz1601 Hamilelikte saç boyatan var mıı ? Varsa kaç aylıkken boyattınız ve doktor onayladı mı ?
Zeyneppx Rumeysakrdnz1601 ben çarşamba doktoruma soracağım izin verirse boyatıcam açıcı kullanmadan doğal organik sac boyası falan varmis ondan alıp
Alynq Rumeysakrdnz1601 ben bi kere 3 aylıkken falan boyamıştım bir de birkaç gün önce boyadım 33.haftadayım
Merve_3351 Rumeysakrdnz1601 benm doktorum hayır dedi cnm hic riske atm ama illa dersen dipten ve erken haftalarda boyatma ve boyayı soluma
Fatmaglperi Bende çok boyatmak istiyorum çok beyazım var çünkü, ama korkuyorum,pzrtsi kontrol var bakalım sorucam bende
Cennet_kusum16 Doktorum gebelikte izin vermedi 1 hafta sonra doğumum var hemen boyatirim diye düşünmüştüm konuştuğum kuaförlerin hepsi 40 çıkmadan yapmıyoruz dedi. Yani beklicem yine. Geçici sprey boya felan alırım idare ederim.