Shepwolf ikili , üçlü testler yanıltıcı testler . Benim down sendromu için yüksek riskim çıkmıştı , o yüzden fetal DNA yaptırdım. Fetal dna sonucu çıkana kadar da çok zor günler geçirdik. O yüzden önerim ya ikili üçlü testi hiç bir testi yaptırmayın ( zaten down sendromlu ailelerim hikayelerini okursanız %80 i bu testlerde sorun çıkmadı der ) ya da sadece fetal dna yaptırın. İkili üçlü testler risksiz çıkınca mutlu olunacak, riskli çıkınca üzülenecek testler değil. Fetal dna da çok sayıda genetik bozukluğa bakılıyor doğruluk oranı %99