Bigsecret3 Kızlar bundan bir kaç gün önce kanam Hk. Başlık açmıştım yerleşme kanaması mı vs diye hatırlarsanız o gün test yaptım negatif çıktı bugün sabah da sol kasığıma doğru bir ağrı girdi acaba o gün çok mu erkendi varsa belli olur muydu?
Sainmizgin Bigsecret3 benim beş haftalık olmama rağmen evde yapılan teste çıkmamıştı kan testinde belli oldu
Bigsecret3 hyena anlıyorum yani bir kanama olduysa ki oda yerleşme kanaması ise bundan bir hafta sonra çıkar diyorsun yani . Bugün 9 gün oldu yarın eczaneden test alırım tekrar o zaman.
hyena Bigsecret3 bende yakaladım yerleşme kanaması 1 hafta sonra test yaptığımda net çıktı kanda 177 çıkmıştı