sukran0046 Devlet hastanesinde sezeryan olan varmı? Tecrübelerinizi yazar mısıniz? Doktorlarınız kimdi?
Rumeysacelikk46 Ben olmadım ama yengem olmuştu , zorunlu olmadığı sürece devlette sezaryen yapmıyorlar , yengemin de ani tansiyon yükselmesi ve bebeğin kalbinin durması sonucu yapmışlardı ☺️