Kizlar 34 haftalik oldumm bebegim 2 hafta onde kilo olarak cok baski yapiyor dogum pozisyonunda suan akintilarimda cok artti afedersiniz vajina icinde bi igne batmasi oluyor acilma mi oluyor normal mi bu sali gunu randevum var oncesinde doktorum adalat diye bi ilac vermisti yalanci sancilarim cok oluyor diye