Kızlar bu 32. Hafta doğum raporunu tarihe göre değil de ultrasona göre verirler mi acaba ya benim 1 buçuk 2 hafta önde çıkıyor ultrasonda ve gerçekten bir hafta bile benim için çok önemli anaokulunda çalıştığım için 🥺 doktora soracağım daha da zaman var ama bilgisi olan var mıdır