Kızlar 5+6gunluk hamileyim ve grip oldum öksürük yok ama boğazım ağrıyor ve balgam var genizimde nasıl kolayca atlatabilirim kendi tüp bebek doktorum kese görününce tedaviyi sonlandırdı kadın doğuma gidicem ama randevumda 24 Nisan’da bebeğe bı zarar gelicek diye korkuyorum 😓sabah sıcak limonlu su içtim ama ilaç kullanamadigim için nasıl gecicek bilmiyorum