Masalll ikinci testi de tapmışsınız anlaşılan . Ve ikinci çizgi silik olsa bişe hamilelik işareti bu. Gelen kanama yerleşme kanaması da olabilir ama düşük rehlijesinide unutmamak lazım. Açıkçası burada zaman kaybetmek yerine hemen kan tahlili yaptırım. İnşallah gönlünüzdekini verir allah.