Makbus066 Safie2020 bende sezeryan olacağım doktora sordum bana öyle dedi günü 37 veya 38 gibi veriyoruz 39. Haftada alıyoruz sezeryana dedi
Safie2020 Makbus066 39 çok geç değil mi ki acaba bana da başka hastanede 39 demişlerdi sancı falan gelirse önceki dikişlerin acılma ihtimaline karşı erken alırlar diye düşünüyordum hayırlısı artık☹️