Mrwezyn1 Motherandbaby_ ilk böyle çıktı ama sonradan düzeldi 4 5 dk sonra isterseniz onu da göstereyim emin olamadım
Gulkant_24 Mrwezyn1 var gibi görünüyor geç döllenme olduysa eger bu oluyor bende de öyleydi ve bu testlerde ilk attıgın ben bende de olmuştu
Mrwezyn1 Gulkant_24 bende geç döllenme diye düşünüyorum inşallah vardır gidip kan vereceğim net olmak için
Mrwezyn1 4 gün önce test yapmıştım silik çizgi çıktı kanda beta 4.23 bugün test yine pozitif kan testi 1.20 hiç bişey anlamadım
Mrwezyn1 160721P 4 gün önce kan testi 4.23 dü doktor yükselebilir dedi bugün kan testi verdim yine 1.20 çıktı