SerpilEsra 1 hafta erken bile farkediyor .. net göremiyorlar hatta ben 20 de gidecektim radyoloji uzmanı 22 den önce gelme dedi ..en doğru zamanmis daha çok hareketlenip daha net organ gelişimini görürüz dedi .. Ben de iğne kullanıyorum .. neden raporu uzun süreli çıkarmadı n bi kerede 9 paket aldım sürekli yazdirmamak için.. aile hekiminde yazabiliyor .. sağlık ocağında yazdır 21. Haftada da ayrintiliya girersin ..