Meltemguvenir Sezeryan ile perşembe doğum olucak ama bugün kontrolümde nstde sancı çıktı. Nstde sancısı çıkıpta bekleyen oldumu aranızda acaba
Dilarademiryurek Meltemguvenir nst de 40 üzeri sancının en az 3 kere geçmesi lazım ki yatış verilsin eğer düzensizse yatış vermez bekletirler
Meltemguvenir Dilarademiryurek evet düzensiz şuanda doktor perşembeyi bekler inşallah deyince korktum açıkcası😅
Dilarademiryurek Meltemguvenir o halde yatış vermez zaten doğum sancısı düzenli olunca farketmemek mümkün değil