Gorkemm ay çok sevindim senin adına valla eşimede iki kişi bu şekilde demiş ilgi alaka vs güzel diye . Sizinki normal mi oldu? Ben daha 26 haftayim daha sezeryan veya normal olucaği belli değil özelde doktora gidiyorum ama doğumu eğitim araştırmada düşünüyorum fiyat çok yüksek artık özelde. Ebeler falan azarlıyor, dalga geçer gibi konuşuyor diye yorumlar okudum ondan biraz korktum ..