Kızlar aklıma birşey takıldı sat 23 şubat 4 nisanda ilk randevum vardı 4+4 geç döllenme olabilir dedi keseyi gördü şimdi 18inde randevum 6+5 yada 6 +6 olacağım normalde 7 küsürlerde olmam gerekirdi zamanla bu düzeliyormu adet tarihime göre mi gidiliyor yoksa başka şeye göre mi hesaplanıyor