Merhaba güzel anneler belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim. İlk gebeliğimde de aynı şey olmuştu kaşınmaya başlamıştım 30 haftalıkken falan uyuz olduğumu düşünmüştük hatta doktor gebelik puppu demişti gebelik kolestazı için test falan verdim negatifti vücudun gebeliğe verdiği bir tepkiymiş gerçekten sancı çekerken bile kaşınıyordum doğurdum ve ertesi gün hiçbirşey kalmamıştı kaşıntıdan. Şimdi ikinci gebeliğim 35 haftalıkken yine başladı kaşıntım bu sefer stresten diye düşündüm doktorumda öyle dedi zor bir doğum geçirmiştim çünkü 1.de. Sonra kuzenim türk kahvesinin telvesinine kadar yediğimi gördü senin demirin mi düşük dedi bilmiyorum ki dedim sonra kaşıntımı da duyunca demirim düşük olduğunda bende kaşınıyorum dedi demir ilacı kullanıyorsundur ama C vitamini emilmesini sağlıyor Hurmaya Limon sıkıp ye dedi ve arkadaşlar tabi son haftalarımda olduğu için dün yatmadan önce hurmaya limon sıkıp 4-5 tane yedim gece kaşınmadan uyuyabildim Allahım ne büyük nimet uykunu almak kaşınmadan🥹 Belki demirden dolayı kaşınan arkadaşlara yardımcı olur diye yazmak istedim🐣