Merhaba, ben günde 1 paket sigara içen biriyim ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Uygulamaya göre 4 hafta 3 günlük. Ve bugüne kadar sürekli öyle sigara içtim. Bir anda kesmem imkansız ama azaltıp tamamen bırakmayı düşünüyorum benim gibi hamileliğin ilk haftalarında çok sigara tüketmiş birileri var mı ? Bebeği sağlıklı mı şuanda çok korkuyorum çocukta sorun olur diye 🥺