esmaerdemir Kızlar karnım komple kasılıyor 20 30 an sürüyor beş dk da bir oluyor ama hiç ağrım yok bu açılma yapar mı bilginiz var mı 37*5 günlük gebeyim artık doğurmak istiyorum ama sancı vs yok gitmeli miyim doktora sizce
yagmurrrra esmaerdemir benim doğumum böyle düzenli kasılmayla başlamıştı doktora gittiğimde hissetmediğim halde doğum sancısı çıkmıştı
Emosss51 esmaerdemir benim ikinci doğumum kasılmayla olmuştu. Düzenli kasılma varsa doğum başlamış demektir
Emosss51 esmaerdemir şuan bende 37+5 haftaligim kasılma yine oluyor ama düzenli değil ara ara girip çıkıyor