Seydanuurr4 Kızlar betam 9051 çıktı son adete göre 5 haftalık hamileyim bu değerle kalp atışı duyulur mu
Demet_parlak49 Seydanuurr4 evet canım duyulur giderken idrarı sıkışık git daha rahat keseyi de görsün
Gizzgzz Seydanuurr4 beta değeriyle beli olmuyor kalp atışı 2. Gebeliğim ikisinde de 6+3 te dinledik bu gün ikinci bebeğimin kalp atışını dinledim çok kısıktı :) yani istesen de dinlemezler şimdi
Dlntkesn Seydanuurr4 beta değeriyle belli olmuyor kalp atışı benimde betam yüksekti 5+1 de gittim ama duyulmadı 7+1 de duyabildik bence acele etme canım strese giriyor insan
Alptekel25 Seydanuurr4 betam 8715 di kese vardı ama kalp atışını doktor 6+4 de gördü ama ben duyamadım
Gizzgzz Seydanuurr4 bilmiyorum bana doktorum 6+3 ten önce dinletmiyor belki doktordan doktora değişiyordur sizinki dinletebilir o zaman
Rojdademirkol Ben 4200 beta ile öğrendim 3 gun sonra gittik keseyi gördük bir hafta sonrası da kalp için çağırdı 6+4 te duyduk biz
Yazmelegi_ Seydanuurr4 bazen beta ne kadar yüksek te olsa haftaya göre duyulabilir ben 7.hafta da duymuştum
irem4556 Seydanuurr4 Hayır beta değerine göre değil bebek 7 haftadan 10 haftaya kadar kalp atışı duyulur 7 haftalıkken gidin önemli olan bebeğin gelişip kalp atışının atması