mmozaa Mucize_24 ben devlette normal yapacağım girebiliyorlarmış tam doğarken çıkarıyorlarmış. girmesini tercih etmeyi düşünmüyorum belki sancı çekerken annem gelir o da gelmese de olur onlar benden daha çok telaş yapabilirler gibime geliyor.
ebrarmom08 Mucize_24 elime teklif ettim seni bırakıp benimle mi uğraşsın istiyosun kan tutar beni bayılırım dedi 😃😂 muhtemelen girse tranwa olarak kalıcak onda o yüzden girmemesi daha hayırlı😄
svncgldgn Mucize_24 özele gidiyorum covid sonrası eşleri normale de sezeryana da almıyoruz dedi doktorumuz
momofmychildren Mucize_24 ben özele gidiyorum değişiklik gösteriyor ben eşime gir doğuma dedim ama o dayanamam diyor 😂
Narin9 mmozaa devlette kimseyi almazlar ki hele eşi doğumhaneye asla geçirmezler şimdiye kadar geçeni duymadım
Eko93 Mucize_24 bazı hastaneler almıyor bazıları alıyor. Bende doktoruma sorucam pazartesi umarım alıyorlardır ben eşim girsin istiyorum ama annem de girmek istiyor 😅😅