Ssraa merhaba ben bir önceki gebeliğimde 2 li ve nifty yaptırdım hersey normaldi ama 4’lü de bebegimin beyninde çok ciddi bir hasar çıktı ve gebeliği çok acı bir şekilde 24. Hafta sonlandırmak zorunda kaldık. O yüzden siz siz olun yaptırın hanımefendi.