Merhaba kızlar benim bi sorum olucak belki benimle aynı problemi yaşanlarınız vardır 1 hafta önce gittiğim kontrolümde doktor bebeğe çok fazla kan gitmiyor yeteri kadar beslenemiyor bir hafta sonra gel bakalım eğer hala aynıysa zorunlu sezeryanla alırız dediler çünkü gelişimi yavaşlamış bebek için riskli dedi ama hiç bir şekilde randevu bulamıyorum acilden girsem ilgilenirler mi ne yapmam lazım yardımcı olunn