Ben de 13+6 hamileyim. 2. Gebeliğim ve ilkine göre daha çok kusma mide bulantım mevcut. Bir şeyler yiyemiyorum 3 kg verdim şimdiye kadar. Doktor 12. Haftadan sonra Regenesis max d vitamini ve demir hapı verdi. Aynı zamanda Tsh hormonum yüksek ve tiroid ilacı kullanıyorum. Tsh hormonum yüksekken hamile kaldım ve dahiliye doktoru çocukta zeka gerliği olur korun hamile kalamazsın demişti. Tabi ben korunmam gerektiğini bilmiyordum o ay hamile kaldım. 3 ay moral bozukluğu ile geçti. İkili taramam normal çıktı şükür. Ancak yine bebeğimde bir sağlık sorunu olacak diye endişeliyim.