Tugbacim34 Kızlar günaydın sorum şu. Perinatolojiye giderken test sonucunu götürdünüz mü. Doktorum dörtlü test yaptı perinatolojiye görün bir de dedi. Ama sonucu alıp mı gitmem gerekiyor bilmiyorum
Tugbacim34 @Feyzacnszoglu ay ciddi misiniz ama benim perinatoloji randevum doktor randevumdan önce. Sonuç almam için randevu almam gerekiyor mu
Feyzacnszoglu Tugbacim34 ben özelde yaptırmıştım tarama testini sonucum çıkınca da doktora götürdüm bakması için . Doktor yorumluyor çünkü sonucu