sutlukahve_ Kızlar 40 gün önce kürtaj oldum 2 gündür adet olacakmış gibi hissediyorum kendimi kasik ağrısı vs dün de biraz yoruldum bugün sabah da pembe lekelenmem olmuş 5-6 gün önce test yapmıştım negatifti acaba adet mi bu umitlenmek istemiyorum açıkçası
myangelson sutlukahve_ her ikisi de olabilir 🥲 biraz daha bekleyin bakalım kanama artacak mı eğer artmazsa bir test yaparsınız
simge201 sutlukahve_ adetin gecikmesini bekle istersen belki yerleşme kanaması da olabilir. Adet başlangıcı da olabilir
sutlukahve_ myangelson evet bende öyle düşündüm sadece peçeteye silince hafif bi pembe leke geldi o kadar kendimi umitlendirmwk de istemiyorum açıkçası
sutlukahve_ simge201 işte düşük yaptığım için adetimin ne zaman olacagini bilemiyorum bikac gün bekliycem zaten adetse kanamanin devamı gelir değilse de test yapcam