40+0 bu sabah 7.45 de kaltım lavaboya gittim bir amda suyum geldi ilk anlayamadım tutmaya çalıştım tutamadım aha dedim brklediğim sabırsızlandığım an geldi 😁 Eşime suyum geldi dedim adam tuttu apartopar hastaneye getirdi karnımı doyuramadım duşa giremedim bu eşlerin paniği ne olacak böyle 😂 Darısı benim gibi sabırsızlıkla bekleyenlerin başın kızlar 😂