Merhaba hanımlar. 17+4 haftalık gebeyim. Dünden beri 2 defa kasılmam oldu. Bi dün sabah bide dün gece uykumdan uyandım ağrıyla. Sağ tarafımda yumruk gibi bi sertlik oluyor, onunla birlikte de karın ağrısı. 1 dakika falan sonra yumuşayıp ağrı geçiyor. 12. Haftamda plesentam aşağıda olduğu için kanama geçirip 2 gün hastanede yatmıştım. O günden beri de yüzde 90 istirahatiyim. Ufak şeyler dışında pek ayağa kalmıyorum. Plesentam en son kontrolde sağ taraftaydı. O yüzden mi sağ tarafım sertleşip ağrıyor. Doktorum tatilde çok korkuyorum, tecrübesi olan var mı bu konuda yazarsanız çok sevinirim