balbadem1 yıllardan beri yaptırıyorum her iki doğumum zamaninda da bi kaç gün kala gittim,40 çıkar çıkmaz bile tekrar gittim sorun yaşayan duymadım hiç çevremde aksine daha rahat oluyor kuaförünüz hassasiyetinize göre yapar zaten normalde 10 dk bitiyorsa sizin yarim saate biter yavaş yavaş ve bence çok acılı bir işlem değil