Umut_aras Uyuyamıyorum üçte yattım 6 da uyandım asla uyku yok işin kötü tarafı uykusuzluk da çekmiyorum eşim yanımda uyurken psikolojim bozuluyor
Zerrinatila Umut_aras Aynı durumdayım uyku falan yok. Sağ taraf agırı sol taraf agırı Doktor birde sol tarafına yat dedi sırt üstü yatma sağ atma dedi. Sol tarafa yatınca bebek için en iyisiymiş artık uyuşuyor sol tarafım ama çok şükür az kaldı 30 nisan sabahı Sezeryana gircem.
Mujmuj-1 Az kaldı kızlar dayanın gebeyken bende öyleydim şimdi doğurdum bebekten uyyamıyorum gözüm yatağa bakıyor 😄sonrasında o günleri arıyorsunuz ah ah keske daha çok yatsaymışım diye