Bende e bebekten aldım 925 ayar olanı kağıdında doğumdan 2 hafta önce günde 2 saat kadar takılması söyleniyor biraz aksatsamda takmaya başladım 1 haftadır takıyorum doğumdan sonrada sürekli takıcam her emzirme sonrası inşallah yarasız ağrısız geçer süreç ilk bebişte hiç bir krem iyi gelmedi çünkü