Evet kalçanın tek tarafından giriyor ağrı ve ayak boşa basıyor.Sicak tutmak, ovalamak ,ayaklari yukarı dikip beklemek iyi geliyor.Magnezyum bir kutu bitirdim ,bir haftadır içmedim yine başladı.Bazilarinda bel ağrısı oluyor bazılarında kalça ağrısı.Dogumdan sonra bitecek insallah