Emell haklısın canım ben 1 ay önce ağrılarımdan dolayı gittiğimde banada hiç normal şeyler söylememişti, özeldeki doktorumun herşey çok normal demesine rağmen. Doğumu ankarada yapmayacağım için paket almak istememiştim aslında. Tekrardan teşekkür ederim size 💐