Kaktuscekirdegi Kızlar sağ elimde ilk 3 parmağım hep uyuşuk genel olarakta sürekli ellerim parmaklarım uyuşuyor 31 haftalık olduk sizde de oluyor mu neden olur sebebini bilen var mı yada çözümüü çok rahatsız ediyor artık🤦🏻♀️🥺
-05-04-20- Kaktuscekirdegi 30 haftalığım aynı durumu yaşıyorum, doktora ilettiğimde ödemden kaynaklı sinir sıkışması olduğunu belirtti ve atel kullanılırsa rahatlayabileceğimi belirtti
Gulaysrcn Kaktuscekirdegi benim de göğüs kafesınin altında uyuşma ve hissizliklik oluyor bazen de kaburgalarimda çok rahatsız edici gerçekten pzt kontrol var doktora soracağım ben de 28. Haftamdayim😐
sutlukahve Kaktuscekirdegi bende de genelde uyku halindeyken oluyor bazen hiç hareket ettiremiyorum parmaklarımı bazen sadece uyuşuyor 😂 doktor bana da sinir sıkışması dedi hamileliğe bağlı oluyormuş karpal tünel sendromu diye geçiyor. Yapacak bir şey yok normal dedi gönderdi ve bunu çekmeye devam ediyorum 😂
Gulkant_24 Kaktuscekirdegi bende de uyuşma halsizlik bitkinlik vardı tsh testi istedi dok o baya düşük çıktı benimki ondan kaynaklı dedi ( troid testi)
Gulluuuuu Kaktuscekirdegi karpal tünel sendromu ilk 3 aylar çok çektim ondan geçeleri uyutmazdı artık doktora gittim bu fizik tedavisi için eşya satan yerlerden eldiven aldım gece yatarken bile takıyordum ve uyurken elimin altına yastık koyuyordum yüksekte kalması gerekmiş ve küçük sıkmak için top aldım gün içinde onu sıktım bir haftada geçti şuan 32 haftalığım bir dahada olmadı
Sedasahin5 Kaktuscekirdegi magnezyum eksikliğinden uyuşma oluyor doktora danışın ilaç verir benimde öyleydi ilaç kullandım ve Kızılay’ın sade sodasini tükettim şuanda iyiyim
Fatmakrnc Kaktuscekirdegi benimde işaret parmaklari ve ayak parmakları uyusuyo uyuşma gecincede sanki iğne batiriyolar gibi çok rahatsız ediyo benimde 37+5 haftalık hala geçmedi
Kaktuscekirdegi Fatmakrnc rabbim yardımcımız olsun sağlıkla bi kucağımıza alalım hepsi geçecek inşALLAH kendimi böyle motive etmeye çalışıyorum ama bi yandan uykularım zehir oluyor😂🤭