Btlgndz şuan 36+2 haftalık gebeyim iki haftada bir doktora gidiyorum yani anca randevu bulabiliyorum , bende pazartesi günü yine gidicem 2.ci sezeryan olucam sanırım sezeryan günümü belirliyicek , bildiğim 38 , 39 haftalar arası sezeryan olunuyor. Kontrollerinizi aksatmayin size tavsiyem