Fatmakrnc 37+6olduk bebeğim karın bolgemde sanki karnımın içinde nefes alır gibi sürekli aynı yerde hareket ediyo hıçkırık gibi değil resmen sanki biri nefes aliyo gibi hafif inip kalkiyo uzun suruyo baya kimildamasam
mystery00 Fatmakrnc aa 34haftalıgım bende de oluyo aynısııı sürekli inip kalkıyo böyle nefes alıp verir gibi
zeymom_ Fatmakrnc ya bende 37+2 yim bende yaşıyorum genelde yemek yedikten sonra yaşıyorum korkuyorum da noluyor diye acaba yemek mi dokundu ona diyorum nefes alır gibi aynı hıçkırıkla arasında çok fark var hıçkırık tuttuğu zaman bi sn arayla oluyor bu sürekli öyle neden böyle anlamadım 🙄
Emosss51 Fatmakrnc 37+5 bende de aynısı oluyor bildiğin nefes alıyor sanki ben normal sanıyordum ama şuan kuşkulandım
Fatmakrnc mystery00 sanki nefes aliyo gibi oluyo hıçkırık bunkadar uzun sürermi onuda bilmiyorum kızımda böyle bişey yaşamadım bu erkek baya farklı şeylerle karşılaşıyorum
Fatmakrnc Gonca1610 deisik bişey birde benim şeker var acbaa ondanmi diye korktum ama ondan değil heralde
Melikeergunbedir Fatmakrnc bence de yaa belki de gerçekten nefes alış verişidirr çünkü çok büyüdüler zatenn 😂🙈